5. Ekibimize Katılın

Merhaba arkadaşlar ^^ ,

LunaReds olarak her gün siz sevgili takipçilerimize JYJ ile ilgili haberleri, videoları, fotoğrafları mümkün olduğunca ulaştırmaya çalışıyoruz. Fakat eksik kaldığımız zamanlar olabiliyor, meşgul olduğumuz günler olabiliyor, bunlara rağmen siteyi güncel tutmak için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz ve sizden de bu konuda bizlere yardımcı olmak isteyenlere ekibimizin kapılarını açtık ^^

Eğer sitemizin yazar kadrosuna katılmak isterseniz aşağıdaki soruları cevaplayarak bize isim soyisimle birlikte projects@jyjturkey.com adresinden ulaştırın lütfen^^

1. Ne zamandan beri JYJ hayranısınız ve JYJ’i nasıl tanıdınız?
2. Kaç yaşındasınız?
3. JYJ haberlerini nereden, ne sıklıkla takip ediyorsunuz?
4. Takip ettiğiniz fb sayfaları ve siteler neler?
5. İnternete düzenli olarak girebiliyor musunuz?
6. Site için ne sıklıkla vakit ayırabileceksiniz?
7. Bize ne şekilde yardımcı olmak istiyorsunuz? Sadece ilgilendiğiniz kısmı cevaplamanız yeterli.

a. Çevirmen;
Haber? Altyazı? Ne şekilde yardımcı olabilirsiniz?
Hakim olduğunuz diller ve derecesi? Hangi dilden çeviri yapabilirsiniz?
Daha önce hiç çeviri yaptınız mı?

b. Güncel fotoğraf ve video ekleme

c. Video
Altyazı gömme? Montaj? Ne şekilde yardımcı olabilirsiniz?
İngilizce seviyeniz?
Bu konudaki tecrübeniz ve kullandığınız program?

d. Tasarım
Banner ,fanart, web vs. bize ne şekilde yardımcı olabilirsiniz?
Kullandığınız program? (photoshop, illustratior vs.)
Programa hakimiyetiniz?
Çalışmalarınızdan bir örnek gönderebilir misiniz?

e. Eğer JYJ Turkey Proje Ekibine katılmak istiyorsanız da, projelerimize katılımınız gerekmektedir ^^

 

16 Comments on “5. Ekibimize Katılın”

  • canela
    7 Temmuz, 2012, 19:39

     katılmayı düşünen arkadaşlar lütfen jyj fanıyım ingilizcem var diye katılmayın çeviriyi güzel yapabilecek arkadaşlar katılsın yani demek istediğim ingilizcesi üst düzey olsuni çünkü bazı dizilerde acemi çevirmen mi diyeyim yada ingilizcesi fazla iyi olmayan mı diyeyim artık bilemiyorum çok saçma cümleler kuruyorlar ve hiç hoş olmuyor hoş olmakdan öte cümleleri anlamakda zorlanıyorum ve zorlanıyoruz lütfen bu konuda hassasiyet gösterelim,jyj turkey ekibininde seçeği kişilerde hiç şüphem yok ki bahsettiğim konuda hassas olacaklardır.şimdiden bizlere jyj hakkında doğru ve kesin bilgi paylaşmakda çaba harcayan emek sarfeden ekibe katılacak yeni arkadaşları merak ediyorum,sizlerle tanışmakdan onur duyarım..

  • amine berra
    8 Temmuz, 2012, 15:01

    aslında benim ingilizcem üst düzeyde iyi ve hergün mutlaka internet basına gecebiliyorum yanlız şimdiye kadar belirli bir sitede cevirmenlik yapmadım

  • amine berra
    8 Temmuz, 2012, 15:02

    yabancı okulda okudum buyüzden cevirebilecegime inanıyorum fakat tecrübem yok ögrenmem lazım

  • melek coskun
    9 Temmuz, 2012, 14:49

    Facebooktan ulasmaya calistim ama bir cevap alamadim. Ben grubunuza daha onceden de basvurmustum fakat sinavlarim yuzunden ertelemek zorunda kalmistik konusmamizi. Cizim kobusunda yardim etmek isterim. Cevap verirsenz teskkur ederim :)

  • Betül Sinem Baş
    20 Temmuz, 2012, 5:32

    ben kendimi gün geçtikçe geliştirdime inanıyorum video konusunda tecrübeliyim oldukça ama ingilizcem kötü bir tane ingilizce bilen bir arkadaşla ekip olarak çalışırsak size yardımımın dokunucanı biliyorum…….

  • busra
    6 Ağustos, 2012, 20:09

    asyalıları sewiyorum

  • bÜŞRAusra
    6 Ağustos, 2012, 20:10

    BU SİTEYİ SEWİORUM

  • ipek
    24 Ağustos, 2012, 21:25

    Merhaba ben İpek. 16 yaşındayım. JYJ’yi DBSK’den beri tanıyorum, Onların büyük hayranıydım ama grup dağıldığında ve JYJ olarak yeni bir grup kurduklarında onları takip etmeye devam ettim. Üyelerini çeşitli dizilerden, ödül törenlerinden, dergilerden takip etmeye çalışıyorum. Hergün internete girdiğim için güncel haberleri takip edebilirim. Lisede dil bölümü okuduğum için size yardımım dokunabileceğini düşünüyorum. Şu an kendi kendime korece üzerinde çalışıyorum okul açıldığında da korece dil kursuna kaydolmayı düşünüyorum zaten üniversitede de korece okumayı planlıyorum. Şimdilik korece konusunda pek yardımım dokunamasa da ingilizce konusunda elimden geldiği kadar yardım edebilirim. Şimdiye kadar belirli bir sitede çevirmenlik yapmasam da ingilizcemi geliştirmek için hergün kendi çapımda çeviriler yapıyorum. Örneğin ingilizce filmler izliyorum, ingilizce şarkıları çeviriyorum, kitaplar okuyorum…Eğer kabul ederseniz siteye hergün girebilirim. :) meukamsahamnida :) ^^

  • baharat
    28 Eylül, 2012, 16:47

    projects@jyjturkey.com adresine mail mi atacağız ? nereye ulaştırmamız gerekiyor.

  • baharat
    29 Eylül, 2012, 14:43

    bu konuda yardımcı olacak birisi yok mu :)

  • 15 Ekim, 2012, 12:30

    Merhaba Baharat, yukarıda gerekli açıklamaları yapıldı zaten ^^ Aynen yazdığımız gibi -> “Eğer sitemizin yazar kadrosuna katılmak isterseniz aşağıdaki soruları cevaplayarak bize isim soyisimle birlikte projects@jyjturkey.com adresinden ulaştırın lütfen^^” 

  • pyar impossible
    24 Aralık, 2012, 0:05

    Bende JYJ Turkey ekibine katılmak istiyorum, film çevirisi yapıyorum ve özellikle fanlar için olan videolar ve şarkı çevirilerinde yardımcı olmak isterim :) İngilizceden çeviricem, e-maile ulaşmaya çalıştım olmaynca buradan yazıyorum. Geri dönüş yapmanızı bekliyorum …
    YooChun OPPA’Maaaa Öpücüklerrrr :D :)) Herkesee Selamlar…

  • yuchun
    30 Aralık, 2012, 14:18

    Ben amerikan kolejine gidiyorum yani ingilizcem iyi ve bir aydan bir aya çok fark oluyor. Size çeviri konusunda yardımcı olabilirim biraz korecem var ama yardımı dokunacağını sanmıyorum yine de her türlü çeviri yapabileceğimi düşünüyorum çünkü bizde seviye diye bir şey yok her türlü dersimiz yabancı hocalar tarafından veriliyor, biyoloji kimya hatta müzik ve beden de dahil yani sorun olacağını sanmıyorum

  • berna
    20 Ocak, 2013, 23:12

    ya bu yarısma için nasıl caps yapılıyo o albümü istiyorum =)

  • hatice
    22 Mart, 2013, 17:32

    ben çok büyük kore grupları hayranıyım başta jyj ss501 shınee ve kim hyun joong hayranıyım lütfen beni de aranıza alın??

Trackbacks

  1. Trackback

Leave a Comment